loading...
جوک

رایان ریحانیان بازدید : 51 شنبه 16 بهمن 1389 نظرات (0)

نه شاهزاده ی یونانی ام نه شاخه زیتونی بر دست دارم و نه مملکتی که پیشکش کنم تنها میدانم آآآآآآه ای خدای من !!... تو را دوست دارم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ..........دارم به جای نقطه چین هر چه می خواهی بگذار .. درد، بغض، نیاز .. اما دوستت را نیاور ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * باد آورده را باد می برد; امــــا... تو که با پای خودت آمده بودی * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * شنیده بودم........ دارم!به اشتباه جای ((تو)) ی صمیمانه را با ((شما)) ی مودبانه عوض کردم ، به زبان گفتم چقدر((شما)) زیبا هستید... ولی در دل گفتم چقدر ((تو)) را دوست دارم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * یارانه محبتهاتو قطع نكن من زیر خط فقر مهربونیاتم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بگذار در قشنگ ترین اشتباه من آتش بگیرد از تو دل سربراه من روزی مگر خود تو دچارم نکرده ای؟ از چاله در بیا که بیفتی به چاه من * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * درخت را به نام برگ ..بهار را به نام گل..ستاره را به نام نور..کوه را به نام سنگ دل شکفته مرا به نام عشق..عشق را به نام درد مرا...به نام کوچکم صدا بزن... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * حاصلی از هنر عشق ِ تو جز حرمان نیست آه از این درد که جز مرگ ِ من اش درمان نیست این همه رنج کشیدیم و نمی دانستیم که بلاهای وصال ِ تو کم از هجران نیست * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * جز به جاذبه ی چشمهات ــ این بیشه ی باران خورده ــ دلم ــ آن سیب سرخ ــ نمی افتاد زیر پات ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * من از هفت سنگ می ترسم می ترسم آنقدر...سنگ روی سنگ بچینیم که دیواری ما را از هم بگیرد بیا لی لی بازی کنیم که در هر رفتنی دوباره برگردیم.. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * دست هایم مال تو بودنت را به من قرض می دهی؟!؟! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * روزی می رسد که برگ برنده ات "دل" می شود ولی تو دیگر حاکم نیستی!!! زیبا ترین اس ام اس ها ی عاشقانه آبان ماه بزرگ راهای مهندسی ساز ما را به هم نمی رسانند عشق با قوانین بیگانه است از بیراهه ها بیا برای دیدن كسی كه عمریست دوستت دارد!!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * یادت ، در دموکراسی خاطراتم سلطنت می کند !! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * من به تنهایی این دل مشکوکم ! یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * سه نقطه، آخر شعرم برای چشم تو ست که چشم های دو عالم سوای چشم تو ست هزار شعر نگفته، هزار معنی درد هزار خاطره در لابه لای چشم تو ست * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * این‌روزها سخاوتِ باد صبا کم است یعنی خبر ز سویِ تو، این‌روزها کم است غیر از خدا که‌را بپرستم؟ تورا، تورا حس می‌کنم برای دل‌ام یک خدا کم است! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * با تو از عشق میگفتم از پشیمانی و از اینكه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!... در جواب صدایی بی وقفه می گفت: "دستگاه مشترك مورد نظر خاموش می باشد!!!" اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی اس ام اس بارونی اس ام اس بارون اس ام اس باران اس ام اس عاشقانه بارانی اس ام اس روزا بارانی اس ام اس جدید عاشقانه آبان ماه ۸۹ غلط کرده باران حالا که مرا به تو بد عادت کرده بی تو می بارد روز و شب بی خستگی وقتی خودت نیستی، باران هست * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است! مثل همین باران بی سوال که هی می بارد... که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟ این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟ وقتی که می‌بُریم مدام از هم این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * آمدن را از باد و باران بیاموز رفتن را از دل ِ من. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * پنجره ی باران خورده ات را باز کن چند سطر پس از باران چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده دلم برایت تنگ است * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ، به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * اندكی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت كند * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد اس ام اس عاشقانه جدید ۱۱ آبان ماه ۸۹ در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * مشتی آب از كف دریا بردار مشتی خاك از كویر قلبی دیگر قالب بزن و در سیــــ ــنه ام تعبیه كن برای عشق تو "‌‌ یك قلب كافی نیست !‌" * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بلندای شب یلدای من باش طلوع روشن فردای من باش ولی فردا خدا داند کجایی همین حالا همین حالای من باش... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * وقتی با کامیون عشقت از سر بالایی پیچ دل ما بالا می رفتی می دونستم چیزی جز گرد و غبارت واسه ما جا نمی مونه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * زیبا ... جگرم را زیر دندانم حس می‌كنم وقتی با من راه می‌روی! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بیا حواسمان را پرت کنیم مال هر کس دورتر افتاد عاشق تر است... اول من... حواسم را بده تا پرت کنم!!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * راه های به تو رسیدن محدود است اما من... به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت،دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 787